۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توسعه می‌یابد
با هدف کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی اقتصادی؛

خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان توسعه می‌یابد

سمنان- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: با هدف کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی استان اجرا می‌شود که حذف بخشی از استعلام‌ها و روال اداری جزء آن است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم شریفی، ظهر سه شنبه در جلسه نظارت بر اجرای طرح «احراز اصالت هویت برخط» حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی در استان طبق استناد آئین نامه‌های مرتبط اجرا می‌شود، بیان کرد: مقابله با جعل و فساد اداری یکی از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی را نیز به دنبال دارد، بیان کرد: رضایتمندی مردم در این طرح به طور کلی دیده شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه این آئین نامه اصلاح نظام اداری تحقق توسعه دولت الکترونیک را نیز دنبال می کند، بیان کرد: حدف کپی شناسنامه و کارت ملی از دیگر بخش های این طرح است که در سطح استان می تواند جلوی هزینه های زیادی را بگیرد.

شریفی با بیان اینکه در این طرح همچنین رضایتمندی شهروندان طرح احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه هدفگذاری شده است، گفت: طرح حذف کپی از زمستان ۹۶ به طور آزمایشی در استان سمنان اجرا و امروز دنبال فراگیری آن به طور کامل هستیم.

وی افزود: این طرح کاهش هزینه های مردم را نیز به دنبال دارد و در نتیجه صرفه اقتصادی در آن دیده شده است.

کد خبر: ۴۷٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha