۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
متوسط خاموشی‌های تهران به ۸۰ دقیقه در سال کاهش می‌یابد
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ:

متوسط خاموشی‌های تهران به ۸۰ دقیقه در سال کاهش می‌یابد

صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: هم اکنون متوسط خاموشی‌ها در تهران ۱۲۰ دقیقه در سال است که این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۸۰ دقیقه کاهش خواهدیافت.

به گزارش بازار، حسین صبوری در حاشیه مراسم رونمایی از هوشمند سازی مرکز اتفاقات و حوادث برق تهران در بیست و چهارمین هفته از پویش # هرهفته_الف_ب_ایران افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در شهر تهران تا پایان سال ۱۴۰۰, میزان خدمات غیر حضوری به صددر صد خواهد رسید، تلفات تا ۶ درصد کاهش می‌یابد و زمان خاموشی‌ها نیز تا ۸۰ دقیقه در سال کاهش می‌یابد.

وی گفت: درحال حاضر، حدود ۴ هزار مرکز مهم تهران، هوشمند سازی شده که این رویه سبب کاهش خاموشی و ارتقا شرایط مدیریت در شبکه برق می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۴.۵ میلیون مشترک در شهر تهران از خدمات برق استفاده می‌کنند افزود: خدمات غیر حضوری به زودی بصورت ملی انجام خواهد شد و هدف از اجرای آن، حذف همه ترددهای مردم برای دریافت خدمات برق است.

صبوری ادامه داد: ۸۵ هزار مشترک بزرگ در تهران ساکن هستند که این مشترکان ۴۰ درصد برق تهران را مصرف می‌کنند که برای همه این مشترکان کنتور هوشمند نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۷۷ درصد مشترکان تهران خانگی هستند که این تعداد، ۴۱ درصد برق را مصرف می‌کنندافزود: در زمان اوج مصرف برق در تهران از سال ۹۱ تا ۹۶ سالانه با ۴ درصد رشد مصرف مواجه بودیم که این رقم در سال ۹۷ و ۹۸ به ۱.۵ درصد کاهش یافت و البته در سال جاری با وجود افزایش تعداد مشترکان برق در این شهر، میزان رشد مصرف فقط یک درصد بوده است.

کد خبر: ۴۷٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha