۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان از افتخارات نظام است/ لزوم برطرف کردن اشکالات طرح
رئیس‌ مجلس:

طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان از افتخارات نظام است/ لزوم برطرف کردن اشکالات طرح

زابل - رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی طرح آبرسانی به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان، گفت: این طرح از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچکس نمی‌تواند منکر این کار بزرگ شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر قالیباف در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچکس نمی‌تواند منکر این کار بزرگ شود.

وی با اشاره به اینکه اشکالات مطرح شده به اجرای این طرح وارد است، افزود: در این سفر و همچنین با کمک مسئولان استانی و دولتی این ایرادات احصا و فورا برای حل این مشکلات تصمیم‌گیری خواهد شد تا این پروژه آبرسانیبه نحو درستی به مردم منطقه خدمات رسانی داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دو اشکال اساسی در اجرای این طرح مشاهده می شود، گفت: اول اینکه عمر مدیریتی مدیران این طرح پایین بوده و از همین رو کار به سرانجام نرسیده و دوم اینکه نظام بهره برداری و نگهداری این طرح اشکالاتی دارد و مردم در جریان امور قرار نگرفته‌اند در حالی که همین مردم بهره بردار اصلی این پروژه هستند.

وی تصریح کرد: مردم بهره‌برداران و صاحبان اصلی این طرح هستند از همین رو باید کشاورزان توجیه شوند و اگر نظرشان درست است اعمال شود.

کد خبر: ۴۷٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha