۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
پرداخت بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان وام به واحدهای صنعتی آذربایجان‌شرقی
رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان وام به واحدهای صنعتی آذربایجان‌شرقی

تبریز- رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی گفت: از سال ۹۶ تاکنون یک هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی و معدنی استان از سوی بانک های عامل، تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، محمدحسین باقری روز سه شنبه افزود: این میزان تسهیلات بانکی برای ۴۳ واحد صنعتی و معدنی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: مصوبات کارگروه بازسازی و نوسازی آذربایجان شرقی شامل ۱۳۹ واحد صنعتی و معدنی استان با اعتبار ۴ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال بود که از این تعداد ۵۳ پرونده به ارزش ۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال در بانک های عامل تصویب شده و تاکنون ۲۸ درصد مصوب کارگروه محقق شده است.

وی اضافه کرد: در بخش تسهیلات تبصره ۱۸ (تسهیلات یارانه‌ای با سود ۱۴ درصد) نیز ۱۹۶ پرونده به ارزش ۱۹ هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال در کارگروه تصویب و به ۷ بانک عامل طرف قرارداد با صندوق توسعه ملی معرفی شده است.

باقری ادامه داد: این بانک ها شامل ملی، صنعت و معدن، سپه، تجارت، پست بانک، توسعه تعاون و آینده  است که برای ۵۷ پرونده به میزان ۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی گفت: در این بخش مصوب بانک برای پرداخت تسهیلات ۶۲ پرونده به ارزش ۵ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال بود و با پرداخت تسهیلات برای ۵۷ پرونده بیش از ۲۰ درصد مصوب کارگروه در تبصره ۱۸ محقق شده است.

باقری، ادامه داد: در بخش رونق تولید نیز از سال ۹۸ تا کنون ۲۸۱ پرونده به ارزش ۱۷ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده که برای ۹۱ واحد صنعتی و معدنی استان به ارزش ۳ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی یادآوری کرد: در این بخش ۱۰۸ پرونده به ارزش چهار هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال در بانک مصوب شده که با پرداخت تسهیلات برای ۹۱ پرونده بیش از ۱۸ درصد مصوب کارگروه برای معرفی واحدهای صنعتی و ومعدنی استان برای اخذ تسهیلات در بخش رونق تولید محقق شده است.  

کد خبر: ۴۷٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha