۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان البرز در قالب «مشق احسان»
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در البرز؛

توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان البرز در قالب «مشق احسان»

کرج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در البرز و غرب تهران با اشاره به توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان امام در قالب «پویش مشق احسان» گفت: سهم البرز ۱۰ هزار بسته است که توزیع آن از ابتدای سال تحصیلی شروع و تا پایان مهر به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی پورسلیمانی در رزمایش همدلی که روز سه شنبه در مصلای کرج برگزار شد، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان امام «پویش مشق احسان» را از سال ۹۷ به اجرا درآورد و در البرز نیز برای سومین سال متوالی اجرا می شود.

پورسلیمانی اظهار کرد: همه محتویات بسته های اهدایی تولیدات داخلی و مربوط به بنگاه ها و واحدهای تولیدی است که با مبلغ «۴۰ میلیارد تومان» توسط ستاد اجرایی فرمان امام احیاء شده است و ستاد اجرایی برای تضمین حیات و ادامه فعالیت آنها محصولاتشان را خریداری و بین نیازمندان توزیع می کند.

وی با بیان اینکه قیمت هر بسته از ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است، افزود: یک چهارم آن توسط گروه های جهادی و مابقی توسط ستاد اجرایی تامین و تهیه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در البرز در خصوص نحوه شناسایی دانش آموزان گفت: این پروسه طبق برنامه های قبل و روال گذشته از طریق گروه های جهادی، پایگاه های بسیج و هیئات و مساجد و دستگاه های مردم نهاد انجام شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام در موقعیت های ضروری جزو اولین دستگاه های پیش قدم برای کمک است
پورسلیمانی اظهار کرد: هر جا و موقعیتی که کشور نیاز داشته باشد، ستاد اجرایی ورود می کند و در حوادثی مانند سیل، زلزله و بلایای طبیعی جزو اولین دستگاه هایی است که برای کمک پیش قدم می شود.

وی با اشاره به توزیع بسته های غذایی و معیشتی در دو مرحله در سالجاری گفت: «پویش چرخ احسان» و اهدای ویلچر به نیازمندان، «طرح سلامت» و اهدای پک بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده بین نیازمندان از دیگر اقدامات ستاد اجرایی در سالجاری بوده است.

پورسلیمانی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام توزیع غذای گرم به طور مستمر و جاریه در استان های مختلف  را در دستور کار خود دارد و اجرا می کند.  

کد خبر: ۴۷٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha