۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
پیش بینی درست دیگر از بازار؛ ثشاهد صف خرید شد

پیش بینی درست دیگر از بازار؛ ثشاهد صف خرید شد

هفته گذشته شاخص انبوه سازی را بررسی کرده و از پرتقاضا شدن نمادهای این گروه خبر داده بودیم.

وحید بلالی؛ بازار: سه شنبه هفته گذشته در گزارشی به وضعیت گروه انبوه سازی اشاره کردیم و از پرتقاضا شدن نمادهای این گروه خبر دادیم، مطب هفته گذشته با تیتر پرتقاضا شدن در انتظار گروه انبوه سازی/ ثمسکن، ثاخت و کرمان با تقاضاهای بالا منتشر شد، امروز نیز یکی دیگر از نمادهای لیدر انبوه سازی از صف فروش به وضعیت صف خرید رسید، در این گزارش وضعیت نماد ثشاهد را بررسی می کنیم:

ثشاهد در مدت زمان روزانه کف سازی خود را در معاملات امروز پایان داده توانست از صف فروش به صف خرید برود، حجم سنگین معاملات امروز ثشاهد باعث شد، گروه انبوه سازی بین ۱۰ گروه برتر بورسی از نظر حجم و ارزش معاملات قرار بگیرد، ، حجم معاملات امروز ثشاهد دقیقا مانند زمانی است که ثشاهد به یک باره پرتقاضا شده و وارد صف خرید در چهار ماه پیش شد.

ثشاهد در مدت زمان هفتگی نیز توسط حمایت تنکان و کیجون به سمت بالا پرتاب شد، واگرایی مثبت «ام ای سی دی» در معاملات هفتگی این نماد به وضوح دیده می شود.

ثشاهد برای تغییر روند سه تا چهار روز دیگر زمان نیاز داشت اما گویا حقوقی این سهم دوست دارد حقیقی ها و سهامداران این نماد را غافلگیر کند.

ثشاهد اهداف بالایی دارد، البته برای ورود به این سهم باید عوامل بنیادی نیز چک شود و بازار نسبت به خرید و فروش این سهم مسئولیتی ندارد.

کد خبر: ۴۶٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha