۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
پرتقاضا شدن در انتظار گروه انبوه سازی/ ثمسکن، ثاخت و کرمان با تقاضاهای بالا
تحلیل گروه های بورسی؛

پرتقاضا شدن در انتظار گروه انبوه سازی/ ثمسکن، ثاخت و کرمان با تقاضاهای بالا

بعد از پرتقاضا شدن نمادهای سیمانی حالا گروه انبوه سازی نیز رشد خود را آغاز کرده است.

وحید بلالی؛ بازار: بعد از بازگشت گروه سیمانی به محدوده پرتقاضا باید انتظار داشت گروه انبوه سازی نیز حرکت رشد خوب خود را آغاز کند و از ابتدا نیز این روند در بورس ادامه داشته است، همانطور که گفتیم امروز لیدرهای این گروه پرتقاضا شدند، تنها ثشاهد بر روی منفی ۵ درصد توقف کرده و آن هم به علت رشد بالا و بی جهت ثشاهد در چند ماه گذشته اتفاق افتاده و رشد پرقدرت اصلاح پرقدرت را نیز همراه خواهد داشت، نمونه آن را در نمادهای خودرو و خساپا شاهد بودیم. 

تنکان کندل را گرفته و می خواهد به سمت بالا پرتاب کند، استوک استیک در محدوده کف سازی بوده و توانسته پرتقاضا شود، پول هوشمند نیز کف سازی را پایان داده و به سمت اشتیاق خرید در حال حرکت است.

شاخص گروه انبوه سازی در تایم فریم هفتگی در استوک استیک در حال کف سای است و یک الگوی راندینگ در حجم معاملات دیده می شود، حجم معاملات در دو هفته اخیر افزایش یافته است و این نوید یک رشد برای این گروه در آینده را می دهد.

شاخص انبوه سازی در تایم فریم ماهانه کف سازی و برگشت را نشان می دهد و واگرایی مثبت در ام ای سی دی به وضوح دیده می شود همچنان پول هوشمند تمایل ندارد از محدوده اشتیاق خرید خارج شود.

کرمان این روزها لیدر این گروه شده و پس از آن نمادهای ثمسکن، ثاخت قرار گرفته و خود را برای یک صعود خوب آماده کرده اند.

کد خبر: ۴۶٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha