۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۱۵۷۰ مورد شکایت از اصناف استان سمنان ثبت‌شده است
معاون سازمان صمت سمنان:

۱۵۷۰ مورد شکایت از اصناف استان سمنان ثبت‌شده است

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۵۷۰ مورد شکایت مردمی از اصناف استان ثبت‌شد، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۵۷۰ مورد شکایت از اصناف استان ثبت‌شده است، اظهار داشت: این میزان شکایت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت با بررسی بازرسان و کارشناسان نظارتی اصناف ۷۰۸ مورد تخلف شناسایی‌شده است، تصریح کرد: ۷۸۶ مورد از گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی غیر تخلف و ۷۹ مورد دیگر نیز در دست بررسی قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه تسریع در رسیدگی به شکایات، شفافیت، کنترل و انضباط اداری، صرفه­ جوئی در هزینه­ های شاکی و متشاکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است، افزود: سامانه رسیدگی به شکایت صنفی در راستای تحقق این هدف ایجادشده است.

یحیایی بهبود فرآیند خدمت­رسانی مطلوب، فعالیت رسمی سامانه رسیدگی به شکایات سازمان­های صنفی را از اولویت‌های بعدی این سازمان برشمرد و گفت: سامانه اصناف به آدرس www.iranianasnaf.ir برای دریافت شکایات مردمی در دسترس عموم قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۲۴ نیز از دیگر روش‌های ثبت شکایت و گزارش تخلفات صنفی است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می­ بایست شکایت خود را در این سامانه ثبت و با درج مشخصات، از طریق شماره ره‌گیری مراحل رسیدگی به شکایت مطروحه را پیگیری کنند.

کد خبر: ۴۶٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha