۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
توسعه و احداث ۱۷ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی در شاهرود
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

توسعه و احداث ۱۷ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی در شاهرود

شاهرود- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان از انجام طرح توسعه و احداث ۱۷ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو پست هوایی نصب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد موسوی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره برق شاهرود با اشاره به اجرای طرح توسعه و احداث بیش از ۱۷ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی در این شهرستان، بیان کرد: تامین برق مشترکان جدید هدف از این طرح توسعه ای است. 

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح چهار هزار و ۶۱۲ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و دو دستگاه پست هوایی توزیع برق در شهرستان شاهرود اجرا خواهد شد،  افزود: این طرح در بخش های مختلفی مانند دهستان طرود،  ساحلی، جاده قدیم مغان، روستای چاه مرعی بخش بیارجمند،  خاوران، ساحلی شمالی، رینگ فیدر های شهید بهشتی و مغان و بیمارستان و رجا انجام می شود. 

مدیر توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه نصب پنج دستگاه ترانس عمومی جهت ایجاد ظرفیت جدید و توسعه ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در بلوار ۱۲ فروردین، به عنوان اقدامات پیش بینی شده در راستای اجرای طرح توسعه ای برق شهرستان شاهرود است، ابراز کرد:  برای تامین برق متقاضیان جدید این شهرستان، طرح توسعه شش هزار و ۱۳۸ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی از آغاز سال جاری تا زمان حاضر اجرائی شده است. 

موسوی زاده با اشاره به نصب ۱۹ ایستگاه هوائی توزیع برق با ظرفیت سه هزار و ۱۵ کیلوولت آمپر در راستای تغذیه برق مشترکان جدید شاهرودی، گفت: کاهش تلفات انرژی الکتریکی و همچنین چهار هزار و ۲۰ متر کابل خود نگهدار در نقاط مختلف شهرستان احداث شده است همچنین شاهد بهینه سازی هفت هزار و ۱۷۰ متر شبکه های توزیع برق، از دیگر فعالیت های اجرائی شده برای استمرار خدمات بوده ایم.

وی افزود:  ۲۰ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی «فهام» از شروع سال جاری تا به حال در این شهرستان نصب  شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برای اجرایی کردن ۲۸۴ پروژه عمرانی برق رسانی این شهرستان در شش ماه نخست سال جاری ۶۷ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

کد خبر: ۴۶٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha