۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۱۵۴ میلیارد تومان به پروژه‌های آب‌رسانی خراسان شمالی اختصاص یافت
از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب؛

۱۵۴ میلیارد تومان به پروژه‌های آب‌رسانی خراسان شمالی اختصاص یافت

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ به استان، ۱۵۴ میلیارد تومان به پروژه‌های آب‌رسانی اختصاص یافت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، غلامحسین ساقی اظهار داشت:  درمجموع ۶۸ میلیارد تومان طی سال‌های ۹۱ تا ۹۸ از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان به اجرا و تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی و تصفیه فاضلاب در بخش روستایی و ۷۶میلیارد تومان در بخش شهری تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به تخصیص ۵.۴ میلیارد تومان اعتبار  به دفع بهداشتی فاضلاب روستاهای تازه قلعه و طبر گفت: در بخش آب‌رسانی به روستاهای استان نیز طی هشت سال گذشته، ۶۲.۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به اجرا و تکمیل ۱۴مجتمع آب‌رسانی شامل بیش از ۱۲۰ روستا تخصیص داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: با نظر مساعد معاون پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری به مجموعه آبفا و سفر وی در بهمن ٩٨ برای بازدید از پروژه‌های آب استان، خوشبختانه با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های استانی و نگاه ویژه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای  کشور، هنوز اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال تخصیص است و آخرین مورد آن نیز اختصاص ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برای پروژه مهم رینگ شمالی شهر بجنورد بود.

ساقی بیان کرد: اجرای رینگ شمالی، انتقال آب شیرین دره از شمال شهر بجنورد را امکان‌پذیر کرده و مهم‌ترین پروژه در راستای ارتقا کیفیت آب شرب شهر است.

کد خبر: ۴۶٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha