۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تکمیل خدمات زیرساختی بخشی از شهرک بنکداران همدان تا پایان آبان ماه
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان خبر داد:

تکمیل خدمات زیرساختی بخشی از شهرک بنکداران همدان تا پایان آبان ماه

همدان - بادامی؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از اتمام و تکمیل خدمات زیرساختی بخشی از شهرک بنکداران همدان تا پایان آبان ماه امسال خبر داد.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمین شهرک بنکداران همدان قرار بود مجموعه شهرک صنعتی بوعلی ۲ راه‌اندازی شود اما به سبب نزدیکی به شهر جورقان این بحث صنعتی منتفی شد، عنوان کرد: از سال ۹۰-۹۱ روند سامان‌دهی صنف بنکداران درپیش گرفته شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به‌عنوان نخستین شهرک صنفی در کشور درحال ساخت است، عنوان کرد: این مجموعه به‌عنوان نخستین مجتمع صنفی در شهرک صنعتی به‌لحاظ ابعاد و وسعت پیش رفت و بسیاری از استان‌ها به‌منظور الگوبرداری از پتانسیل‌های ایجادشده در این مجموعه، از آن بازدید کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ادامه داد: اجرای این مجموعه در ۵۰ هکتار و در سه فاز پیش رفته و پیش‌بینی می‌شود در زمینه بنکداران لوازم خانگی، مواد غذایی و اصناف دیگر منطقه غرب را پشتیبانی کند.

بادامی با اشاره به اینکه مجموعه در ۴۰۰ واحد ۱۵۰ تا ۳۰۰ متری بنا شده است؛ اضافه کرد: یکی از مباحثی که در این شهرک مدنظر بوده تأمین جهیزیه است به‌نوعی که مردم می‌توانند برای خرید وسایل مورد نیازشان به این منطقه بیایند و این امر می‌تواند به‌لحاظ گردشگری حائز اهمیت باشد.

درحال حاضر در بخش تامین مواد غذایی همدان در محدوده گنبد علویان شهر همدان ترافیکی سنگین ایجاد می‌شود که با انتقال این واحدهای صنفی به شهرک بنکداران، می‌توان قدمی در مسیر حل این مشکلات نیز برداشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در ادامه افزود: درحال حاضر در بخش تامین مواد غذایی همدان در محدوده گنبد علویان شهر همدان ترافیکی سنگین ایجاد می‌شود که با انتقال این واحدهای صنفی به شهرک بنکداران، می‌توان قدمی در مسیر حل این مشکلات نیز برداشت.

بادامی با بیان اینکه از ۴۰۰ واحد مذکور ۱۰۰ واحد آن تکمیل شده است درخصوص آخرین وضعیت شهرک بنکداران همدان بیان کرد: به‌منظور پیشروی طرح پیاده‌روسازی در این محل نیازمند اتمام امور زیرساختی و انشعابات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان هستیم و این دستگاه‌ها باید تا موعد مقرر کار را به اتمام برسانند تا ما هم بتوانیم هم‌گام با آن‌ها وارد مرحله پیاده‌روسازی شویم.

وی در این زمینه یادآور شد: هم اکنون دستگاه‌های خدمات رسان در این شهرک مشغول به کار و پیش روی اقدامات زیرساختی مذکور هستند و پروژه در این زمینه فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در پاسخ به اینکه طبق صحبت‌های به عمل آمده موعد پایان خدمات شرکت‌های خدمات رسان آبفا، برق و گاز پایان مهرماه سال جاری بود، در حال حاضر این روند به کجا رسیده است؟ عنوان کرد: تا پایان آبان ماه اتمام خدمات زیرساختی در بخش مجتمع بنکداران موادغذایی هگمتان بازار در شهرک بنکداران همدان به عنوان نخستین مجتمع صنفی در شهرک صنعتی در کشور را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۴۶٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha