۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
صدور مجوز فعالیت ۵۲ واحد پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم در همدان
معاون جهادکشاورزی استان همدان اعلام کرد:

صدور مجوز فعالیت ۵۲ واحد پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم در همدان

همدان - معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از صدور مجوز فعالیت ۵۲ واحد پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم در همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ محمدرضا شهسواری با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در قالب طرح‌های اقتصادی مقاومتی، جهش تولید و برنامه ششم توسعه انجام می‌شود، اظهار کرد: ۹ برنامه در برنامه جهش تولید در بخش کشاورزی تعریف شده و اعتبارات جهش تولید در قالب تفاهم‌نامه‌ای که استاندار همدان با رئیس سازمان برنامه و بودجه منعقد کرده تعریف و یک هزار میلیارد تومان برای کل استان درنظر گرفته که از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است.

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۴ مورد مجوز مشاغل خانگی در استان همدان صادر شده است، عنوان کرد: یک هزار و ۷۰۷ دستگاه ماشین‌آلات تراکتور و دنباله‌دار خریداری و چهارهزار و چهار هکتار آبیاری نوین در مزارع استان همدان اجرا شده است.

شهسواری یادآور شد: در شش ماهه ابتدای امسال ۱۰۹ مورد واحد پرورش دام کوچک روستایی، ۵۲ واحد کوچک پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم و ۶۰ مورد مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدای امسال ۲۶۳ میلیاردتومان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انجام شده است، افزود: حاصل این میزان سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی دوهزار و ۲۸۴ نفر در بخش کشاورزی بوده است.

کد خبر: ۴۶٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha