۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
بررسی توسعه شبکه برق و آب در منطقه ویژه اقتصادی پیام
با حضور وزرای نیرو و ارتباطات صورت گرفت؛

بررسی توسعه شبکه برق و آب در منطقه ویژه اقتصادی پیام

کرج- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در نشستی با حضور اردکانیان وزیر نیرو و آذری جهرمی وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات، توسعه و بهبود شبکه آب و برق در منطقه ویژه اقتصادی پیام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق با اشاره به تمایل سرمایه گذاران برای حضور در پیام عنوان کرد: ارتقا و توسعه زیر ساخت ها به خصوص در بخش آب و برق از مهم ترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

وی با اشاره به تعامل وزارت نیرو با منطقه برای توسعه و فراهم سازی هر چه بیشتر زیر ساخت ها در بخش آب و برق گفت: در جلسه بر تخصیص و افزایش ظرفیت برق در منطقه در دو فاز کوتاه مدت و بلند مدت تاکید که مقرر شد با هماهنگی پیام و شرکت توانیر این مهم اجرایی گردد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: همچنین در این نشست مطرح شد با توجه به استقبال روز افزون سرمایه گذاران برای استقرار در این منطقه و نیاز به توسعه هر چه بیشتر زیرساخت ها، تعامل بیشتری از سوی دستگاه های مرتبط برای فراهم سازی این زیر ساخت ها به خصوص در بخش آب و برق صورت گیرد.

کد خبر: ۴۶٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha