۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی ظرفیان زنجان هزینه شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی ظرفیان زنجان هزینه شد

زنجان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان گفت: تا کنون برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی ظرفیان بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار،ایرج احمدی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران،با بیان اینکه  زمین‌های ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان زنجان از طریق مزایده برای استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی به فعالان واقعی و اهلیت‌دار واگذار می‌شود، گفت: این ناحیه کارگاهی به مساحت ۲.۳ هکتار و با هدف معرفی و فروش صنایع دستی زنجان در آزادراه زنجان به تهران در ضلع شمالی عوارضی قرار دارد.

وی با بیان اینکه زمین‌های این ناحیه صنعتی بیش از ۱۰۱ واحد است، اظهار کرد: ۷۸ واحد ۸۴ متری، شش واحد ۱۷۰ متری و ۱۲ واحد ۱۱۰ متری به همراه یک واحد کارگاه خدماتی، مراکز خدمات رفاهی، دو سرویس بهداشتی و دو واحد اداری در این ناحیه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، با بیان اینکه زمین‌ها برای جلوگیری از رانت و دلال‌بازی از طریق مزایده واگذار شوند، ابراز کرد: دستگاه‌های نظارتی برواگذاری از طریق مزایده تاکید دارند.

احمدی با بیان اینکه قیمت زمین‌ها از کارشناس رسمی دادگستری اخذ شده است، تصریح کرد: تمام زیرساخت‌ها برای استقرار واحدها در این ناحیه فراهم و تا کنون برای تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه کارگاهی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر: ۴٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha