۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کمبود نان در تبریز کذب است/ برخورد دستگاه‌های نظارتی با شایعه پراکنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

کمبود نان در تبریز کذب است/ برخورد دستگاه‌های نظارتی با شایعه پراکنان

تبریز- جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی هرگونه شایعات مربوط به کمبود و گرانی نان در تبریز و سایر شهرستان‌های استان را تکذیب کرد.

 علی جهانگیری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر کمبود آرد و نان در تبریز و دیگر شهرستان‌های استان گفت: تمامی این اخبار، کذب است و هیچ مشکلی از بابت تامین آرد و پخت نان در استان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان‌هایی است که در آن برداشت گندم تازه به اتمام رسیده است  و بر همین اساس، اخبار منتشره مبنی بر کمبود آرد در این فصل، غیرمعقول و حاکی از بی‌اطلاعی حاشیه سازان است.

وی در ادامه سخنان خود، افزایش پخت و ارتقای کیفیت نان در استان را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های استان دانست و ادامه داد: در این راستا، مقداری از آرد باکیفیت و مورد نیاز استان نیز از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه نسبت به حاشیه‌سازی و گرانفروشی برخی نانوایان انتقاد کرد و ادامه داد: هرگونه افزایش قیمت نان باید به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

 جهانگیری تصریح کرد: افزایش خودسرانه قیمت، تخلف است و با متخلفین برابر با ضوابط و قوانین برخورد می شود.

وی همچنین خواستار افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها از سوی سازمان صمت و دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و برخورد با متخلفین شد.

کد خبر: ۴۶٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha