۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
 ۳۳۶ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در زنجان انجام شده است
مدیرکل منابع طبیعی زنجان:

۳۳۶ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در زنجان انجام شده است

زنجان- آقاجانلو،مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان به رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه سالجاری بیش از ۳۳۶ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان انجام شده است. 

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار بازار، به رفع تصرف اراضی ملی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه سالجاری بیش از ۳۳۶ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان انجام شده است. 

وی اظهار کرد: در سال جاری تنها در شهرستان طارم بیش از۲۶۰  هکتار از اراضی ملی قلع و قمع و رفع تصرف شد. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، گفت: طی این بازه زمانی برای ۲۴۰ فقره رفع تصرف به مساحت بیش از یک هزار و ۲۳۰ هکتار از اراضی ملی استان زنجان  پرونده تشکیل شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: :حفاظت و حراست از منابع طبیعی سلامتی مردم را تامین می‌کند و باید برای تحقق این امر مهم  بسیج مردمی تشکیل شود. 

وی ابراز داشت: سازمان های مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست نقش مهم و اثرگذاری در حراست از منابع طبیعی دارندو باید این مهم در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، ابراز کرد: برای جلوگیری از تخریب، تصرف و آتش سوزی در اراضی ملی شماره تلفن ۱۵۰۴ مرکز امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است و مردم حتما گزارش بدهند. 

آقاجانلو افزود: منابع طبیعی مهمترین میراث انسان‌ها است و برای استفاده آیندگان باید قدر منابع طبیعی را بدانیم. 

کد خبر: ۴۶٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha