۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
معاونِ معاون اول رئیس جمهور از ۲ واحد تولیدی قزوین بازدید کرد
صبح امروز

معاونِ معاون اول رئیس جمهور از ۲ واحد تولیدی قزوین بازدید کرد

قزوین- معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرک کاسپین قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید شیرکوند معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه سفر یکروزه خود به استان قزوین که با هدف بررسی وضعیت تولید و اشتغال در استان و نظارت بر روند اجرای طرح های نیمه تمام صنعتی و اقتصادی قزوین به استان سفر کرده بود از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور از واحد تولیدی «آبیار پلاست» بازدید کرد
شیرکوند در ابتدا از واحد تولیدی آبیار پلاست تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلن و پلاستیک بازدید کرد.

این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در استان قزوین  با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و ۱۵ میلیون یورو کار خود را در استان قزوین آغاز کرده است امروز انواع شیلنگ های تک لایه و سـه لایه تقویت شده در اندازه های شش میلی متر تا دو اینچ برای مصارف مختلف باغبانی و صنعتی و نیز لوله و اتصالات سخت پی وی سی (U-P.V.C) برای فشارهای مختلف در اندازه های ٢٠ تا ٢٥٠ میلیمتر، فیلم های پلی اتیلن و کیسه های بدون بافت را تولید و به بازارهای بین المللی روانه کرده است.

در حال حاضر این شرکت با اشتغال ۳۰ نفر توانسته تولیدات خود را به کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان، کویت، قطر، امارات، عراق، قرقیزستان و افغانستان صادر کند.

آغاز به کار «قوای محرکه تیوان» برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند
سعید شیرکوند در بخش دیگری از سفر خود به استان قزوین از پروژه در دست احداث «قوای محرکه تیوان» بازدید کرد.

این پروژه به به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های صنعتی نیمه تمام در استان قزوین و بزرگترین کارخانه تولید موتور در کشور مطرح است میتواند بیش از ۶۰۰ نفر اشتغالزایی برای استان قزوین ایجاد کند و با تولیدات ویژه در بحث موتورهای کم مصرف و موتورهای پایه گازسوز ارزآوری بی نظیری برای کشور ایجاد کند.

مهمترین ویژگی این طرح تولید موتورهای بهینه یورو ۶ است که کم مصرف و پرقدرت می باشد که برای تکمیل و بهره برداری کامل از این پروژه نزدیک به ۴۲ میلیون یور اعتبار نیاز است.

معاون اقتصادی جهانگیری از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع قزوین بازدید کرد
شیرکوند در ادامه سفر خود به استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین از نمایشگاه توانمندی های صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین بازدید کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر توانمندی های ویژه ی استان قزوین مسئولین استانی را ملزم به تسهیل در روند تولید و همراهی با تولید کنندگان و فعالین اقتصادی و صنعتی دانست.

شیرکوند همچنین در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین پای صحبت تولید کنندگان قزوینی نشست و موانع و مشکلات پیش روی این افراد را جویا شد.

وی همچنین به صنایع استان قزوین قول مساعدت و همراهی داد و اذعان کرد برای رفع موانع و مشکلات تولید از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر: ۴۶٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha