۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
محدودیت های کرونایی استان مرکزی یک هفته دیگر تمدید شد/ دورکاری یک سوم کارمندان
استاندار مرکزی:

محدودیت های کرونایی استان مرکزی یک هفته دیگر تمدید شد/ دورکاری یک سوم کارمندان

اراک- آقازاده، استاندار مرکزی از تمدید محدودیت های کرونایی در این استان و نیز دورکاری یک سوم کارمندان تا تاریخ ۲۵ مهرماه خبر داد.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار بازار از تمدید دورکاری و محدودیت های کرونایی در استان مرکزی به مدت یک هفته دیگر خبر داد و افزود: متاسفانه هم اکنون و با شیوع موج سوم کرونا وضعیت استان مرکزی مساعد نیست و لذا دورکاری ادارات در این استان یک هفته دیگر تمدید شد و از ۱۸ مهرماه لغایت ۲۵ مهر و با هماهنگی مدیران تنها ۲ سوم کارمندان موظف به حضور در محل کار خود هستند و یک سوم باید بدون حضور فیزیکی در محل کار وظایف خود را انجام دهند.

استاندار مرکزی گفت: مدیران ادارات اولویت دورکاری یک سوم کارکنان خود را به بانوان به‌ویژه بانوان دارای فرزند اختصاص دهند.

وی افزود: بدین ترتیب تعطیلی تمام مدارس، مهدهای کودک و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی نیز یک هفته دیگر تمدید شد و کلاس‌های حوزه علمیه و دانشگاه‌های استان مرکزی در هفته پیش رو غیرحضوری برگزار می شود.

استاندار مرکزی همچنین از اجباری شدن استفاده از ماسک از درب منازل از ۱۹ مهرماه خبر داد و گفت: با متخلفان در این زمینه مطابق قانون برخورد قاطع می‌شود.

کد خبر: ۴۶٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha