۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
پروژه متروی مشهد - گلبهار - چناران متوقف نشده است

پروژه متروی مشهد - گلبهار - چناران متوقف نشده است

مشهد- رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: بر خلاف بسیاری از شایعات مبنی بر تعطیلی کار پروژه متروی مشهد – گلبهار اما این طرح حتی یک روز هم تعطیل نشده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در تشریح این خبر گفت: کل تونل متروی مشهد- گلبهار- چناران، ۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر طول دارد که ۷۰۰ متر از این تونل توسط شرکت مسکن قدس رضوی و۳۵۰۰ مترآن توسط شرکت آب وخاک قدس رضوی در حال اجرا می باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار اظهار داشت:با توجه به اینکه روش حفاری این تونل به صورت اتریشی( NATM) است، به منظور تسریع در عملیات اجرایی و دسترسی به مسیر تونل، حفاری رمپ‌های دسترسی از چهار جبهه در حال اجرا است.

وی افزود: جبهه اول روبروی بیمارستان شریعتی مشهد می باشد که هم اکنون در حال اتمام دسترسی به ورودی تونل است و جبهه دوم نیز واقع در خیابان هفتم زعفرانیه، فاز اول رمپ به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار افزود: در جبهه سوم که حدفاصل روستای صفی آباد و ده نو است مراحل دسترسی تمام شده و حفاری تونل شروع شده است، همچنین در جبهه چهارم که در انتهای روستای صفی آباد قرار دارد و خروجی تونل به سمت گلبهار محسوب می شود، علاوه بر اجرای رمپ و دسترسی به تونل، حدود ۳۰ متر از تونل اصلی حفاری شده است.

هومن گریوانی با بیان اینکه این پروژه با قدرت در حال انجام است، اظهار داشت: پروژه متروی مشهد - گلبهار - چناران حتی یک روز هم متوقف نشده است و شرکت عمران از منابع داخلی در حال انجام این پروژه می باشد.

وی افزود: با توجه به مصوبه اخذ شده شورای عالی ترافیک کشور در خصوص اجرای این قطعه کلیه طراحی این مسیر انجام و پلان‌های اجرایی نیز آماده شده است، امیدوار هستیم انجام فرآیند تملک توسط شهرداری چناران نیز هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

کد خبر: ۴۶٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha