۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
۱۷۰۰ کیلومتر بزرگ‌راه تا پایان دولت تکمیل می‌شود
معاون وزیر راه:

۱۷۰۰ کیلومتر بزرگ‌راه تا پایان دولت تکمیل می‌شود

بوشهر- معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای تسریع در تکمیل پروژه کنارتخته - دالکی خبر داد و گفت: هزار و ۷۰۰ کیلومتر بزرگ‌راه تا پایان این دولت تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، خیراله خادمی عصر چهارشنبه در بازدید از محور کنارتخته - دالکی در استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تکمیل این پروژه تلاش ویژه‌ای خواهیم داشت و تلاش داریم تا منابع اعتباری مورد نیاز تامین شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: وجود پل‌ها و تونل‌های متعدد و صعب‌العبور بودن مسیر باعث افزایش هزینه‌ها شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در سطح کشور هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر مسیر در حال اجرا داریم که نزدیک به سه هزار کیلومتر در اولویت اول ما قرار دارد و امیدواریم تا پایان دولت هزار و ۷۰۰ کیلومتر از این بزرگراه را تحویل دهیم.

وی ادامه داد: امسال منابع اعتباری خوبی در نظر گرفته شده است و سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌های کشور اختصاص یافته است.

خادمی از تلاش برای تسریع در تکمیل بزرگراه کریدور جنوب کشور خبر داد و افزود: ۴۰۰ کیلیومتر از این مسیر در استان بوشهر است که ۱۶۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

کد خبر: ۴۶٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha