۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
ایسوزو، ۵ ستاره درخشان را کسب کرد
پیکاپ ایمن ژاپنی

ایسوزو، ۵ ستاره درخشان را کسب کرد

ایسوزو D-Max عنوان ایمن‌ترین پیکاپ با ۵ ستاره ایمنی را از آن خود کرد.

بازار؛ گروه خودرو: پیکاپ محبوب ژاپنی که در بازار جهانی از آوازه خاصی برخوردار است، در آخرین تست‌ها و ارزیابی‌های سازمان ارزیابی خودروهای جدید استرالیا ANCAP، ایسوزو D-Max به عنوان ایمن‌ترین پیکاپ با ۵ ستاره ایمنی را از آن خود کرد.  

در بررسی‌ها و ارزیابی‌های که این سازمان روی D-Max جدید انجام داده، نسبت به نسخه‌های فعلی و نسخه‌های گذشته حدود ۱۲ درصد بهبود استحکام شاسی و بدنه و حدود ۷ درصد منعطف‌تر از قبل طراحی شده که این مساله در ایمنی بالای این پیکاپ محبوب ژاپنی بسیار تاثیرگذار بوده است.  


رابسون، مدیر بخش تحقیقات ANCAP در این باره می‌گوید: «امروزه همه خودروسازان به این نتیجه رسیده‌اند، ایمنی در اولویت طراحی و تولید قرار گیرد. همین موضوع سبب شده تا نسبت به دهه‌ها گذشته شاهد پیکاپ‌های قوی‌تر و البته ایمن‌تر باشیم تا مشتریان با طیب خاطر سوار بر این خودروها شوند.»

نتیجه اعلام شده از سازمان ANCAP  برای ایسوزو D-Max بر این اساس است که ایمنی سرنشینان بزرگسال ۸۳ درصد(برای کسب پنج ستاره ۸۰ درصد)، ایمنی کودک ۸۹ درصد(برای کسب پنج ستاره ۸۰ درصد)، ایمنی عابرپیاده ۶۹ درصد(برای کسب پنج ستاره ۶۰ درصد) و ایمنی تکنولوژی ایمنی کمکی ۸۱ درصد(برای کسب پنج ستاره ۷۰ درصد) است.  


نکته بسیار مهم در کسب ۵ ستاره ایمنی برای این پیکاپ کمپانی ایسوزو به‌کارگیری ایربگ‌ میانی برای سرنشینان جلو است که مطابق گفته‌های سازمان ANCAP حدود ۲۵ درصد در ایمنی سرنشینان تاثیر مثبت گذاشته است تا به جایگاه ۵ ستاره‌ها نائل آید.  

کد خبر: ۴۶٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha