۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۱۰۰ درصد مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران گلستانی پرداخت شد
سرپرست اداره کل غله گلستان:

۱۰۰ درصد مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران گلستانی پرداخت شد

گرگان- سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران گلستانی خبر داد و گفت: با این پرداخت پوژه خرید تضمینی گندم و کلزا در استان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان،سید خالق سجادی اظهار کرد: بیش از ۸۲۰ هزار تن گندم و ۸۳ هزار تن دانه روغنی کلزا در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش گلستانی در سال جاری خریداری شد.

وی افزود:  ۲۰ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال، به حساب کشاورزان گندم‌کار استان واریز شد که این مبلغ کل مطالبات کشاورزانی است که گندم مازاد بر نیاز خود را به دولت فروخته‌اند.

سجادی ادامه داد: همچنین ۳۷۱۱ میلیارد ریال، به حساب کشاورزان کلزا استان واریز شد که این مبلغ ۱۰۰ درصد مطالبات کشاورزانی است که دانه روغنی کلزا خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان خاطر نشان کرد: با پرداخت ۱۰۰ درصدی بهای گندم  و دانه روغنی کلزا خریداری شده از کشاورزان استان، پروژه خرید تضمینی گندم در گلستان به پایان رسید.

کد خبر: ۴۶٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha