۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵
یکه‌تازی مرسدس‌بنز در ایمنی
ایربگ‌های نسل جدید در S کلاس ۲۰۲۱ چگونه است؟

یکه‌تازی مرسدس‌بنز در ایمنی

در بخش ایمنی S کلاس ۲۰۲۱ به ایربگ‌های پوشش دهنده بخش عقب تجهیزشده است که به صورت کامل ایمنی سرنشینان عقب را تضمین می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: بیش از سه هفته قبل بود که مهم‌ترین اتفاق در دنیای خودرو افتاد و آن سورپرایز جدید اشتوتگارتی‌ها از سدان فول‌سایز لاکچری خود یعنی S کلاس بود.

 S کلاس جدید به لحاظ طراحی، یک سدان کاملا به‌روز و موقر با کاراکتر خاص و نافذ را به نمایش می‌گذارد که پس این چهره سنگین به لحاظ بصری، تکنولوژی را با خود یدک می‌کند، شاید بگوییم به نوعی نخستین خودروی لوکس جهان باشد که دارای چنین فناوری‌ است، اغراق نکرده‌ایم.

چراکه در بخش ایمنی S کلاس ۲۰۲۱ به ایربگ‌های پوشش دهنده بخش عقب تجهیزشده است که به صورت کامل ایمنی سرنشینان عقب را تضمین می‌کند.

این نوع ایربگ‌ها در بخش عقب همانند ایربگ‌های جلو برای سرنشینان است، با این تفاوت که در پشت صندلی‌های جلو تعبیه شده و در زمان مشخص باتوجه به پایش سنسورهای ضربه، سرعت، شتاب‌سنج و موقعیت قرارگیری سرنشین روی صندلی، باتوجه به اطلاعاتی که سنسورها به ECU می‌رسانند، در سه هزارم ثانیه شروع به باز شدن می‌کند.

باتوجه به آنچه شرکت مرسدس‌بنز اعلام کرده، این نسل جدید در کمتر ۱۰۰میلی‌ثانیه شروع به تخلیه می‌کند تا از سرنشینان به صورت کامل حفاظت شود. به نوعی این اولین باری است که در خودرو این نوع ایربگ برای سرنشینان عقب تعبیه شده است.

کد خبر: ۴۶٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha