۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۱۵ مورد تخلف در صنوف لوازم‌یدکی خودرو  سمنان ثبت شد
معاون سازمان صمت سمنان:

۱۵ مورد تخلف در صنوف لوازم‌یدکی خودرو سمنان ثبت شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در دستور کار است، گفت: در این مدت ۱۵ مورد تخلف در صنوف لوازم‌یدکی خودرو ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در سطح استان سمنان در دستور کار است، اظهار داشت: ۱۵ مورد تخلف در صنوف لوازم‌یدکی خودرو در سمنان ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت ۱۰۵ مورد بازرسی انجام‌شده است، تصریح کرد: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید از عمده‌ترین تخلفاتی است که در این راستا ثبت‌شده است، تصریح کرد: پرونده این متخلفان برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

یحیایی بابیان اینکه آحاد مردم می‌توانند برای جلوگیری از تخلفات صنفی با سیستم نظارتی این سازمان همکاری کنند، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۴۶٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha