۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
تشکیل کمیته تخصصی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان مخابرات
در نشست مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و مخابرات ایران مقرر شد

تشکیل کمیته تخصصی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان مخابرات

در نشست مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت مخابرات ایران بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی رسیدگی به وضعیت کارکنان و بازنشستگان مخابرات مشمول صندوق کشوری تاکید شد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست مشترک اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که امروز (سه شنبه) برگزار شد، دوطرف با تشکیل کارگروه تخصصی پیگیری مسائل شاغلین و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری با هدف بررسی سریع و رسیدگی با اولویت به دغدغه های بازنشستگان این شرکت، موافقت کردند.

در این نشست قرار شد تا موضوعات و مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در بخش های مختلف، احصا و بررسی شده و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

صدری در این جلسه با تشریح مشکلات در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات، خواستار تسریع در تدوین دستورالعمل و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات شد.

وی با بیان اینکه قرار شد با انعقاد تفاهم نامه ای بازنشستگان صندوق کشوری از تسهیلات مخابراتی استفاده کنند، از تعامل مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت مخابرات ایران در این باره خبر داد.

اکبر افتخاری نیز با تشریح و بررسی کامل مشکلات طرح شده در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم حل مشکلات موجود در بخش شاغلان و  بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، از تلاش صندوق بازنشستگی برای حل و فصل مشکلات بازنشستگان و شاغلان این شرکت خبر داد.

در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل و موضوعات مختلف با اولویت مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی و اعمال مقررات تامین اجتماعی برای کارکنان و بازنشستگان مشمول، بررسی و اعلام نتیجه شود.

کد خبر: ۴۶٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ازی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      درود مستمری بگیران مخابرات شرکتیها از گرفتن وام نه تنها محروم هستند بلکه زسما مثل بچه زن بابا باهاشون رفتار میشه یه فروشگاه تعاونی ندارند هیچ عزت و احترامی براشون قایل نمیشوند حقوقشان اخر از همه پرداخت شود فقط یک دلیل منطقی بیاورید قبلا همکاران بازنشستگی بسیار مهربان و کار راه انداز بودند الان محل ...به مستمری بگیران نمی کنند پدر مردم رو در اوردین