۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۱۶۰ هزار منزل روستایی آسیب دیده در سیل بازسازی شد
معاون عمرانی وزیر کشور:

۱۶۰ هزار منزل روستایی آسیب دیده در سیل بازسازی شد

بجنورد- معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۶۰ هزار منزل روستایی آسیب دیده در سیل سال گذشته بازسازی شد و ۴۰ هزار پروژه زود بازده نیز در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمالی نژاد صبح چهارشنبه در شورای اداری خراسان شمالی و مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: در دو سال اخیر خدمتم حوادث مختلفی مانند سیل در ۲۵ استان کشور در فروردین‌ماه سال گذشته اتفاق افتاد که تجربه بسیار سختی در حوزه عمرانی کشور بود.

وی افزود: به‌رغم تمام تحریم‌ها و بحران‌ها نه‌تنها پروژه‌های عمرانی کشور متوقف نشد بلکه بسیاری از پروژه‌های این حوزه سال گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه خراسان شمالی را محور توسعه شمال شرق کشور دانست و افزود: این استان رنگین‌کمانی از اقوام و ادیان و دارای منابع طبیعی و خدادادی فراوان است.

جمالی نژاد با اشاره به بیماری کرونا در کشور و جهان اظهار داشت:  بیماری کرونا اقتصادهای پیشرفته جهان را دچار مشکل کرده است و در این دوران هیچ‌چیزی مهم‌تر از اعتماد مردمی نیست.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان در ۱۷ بند فی‌مابین معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و استانداری خراسان شمالی باهدف توسعه حوزه عمران شهری و روستایی این استان به امضا رسید.

کد خبر: ۴۶٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha