۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
۹۰ درصد روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی برخوردار هستند
مدیرعامل شرکت گاز سمنان:

۹۰ درصد روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی برخوردار هستند

مهدی‌شهر – مدیرعامل شرکت گاز سمنان ضمن بیان اینکه گازرسانی به روستاهای محروم در دستور کار قرار دارد، گفت: ۹۰ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا شریفی نژاد صبح پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری دربند مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرهای استان از نعمت گاز لوله‌کشی طبیعی برخوردار هستند، اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای محروم در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر ۹۰ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی بابیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون، حدود ۹۵ روستا در استان سمنان گاز کشی شده است، افزود: در این مدت ۲۴ هزار علمک نصب‌شده و یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر نیز شبکه‌گذاری انجام‌شده است.

برخورداری ۳۵۰ خانوار منطقه دربند از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز سمنان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از مصرف گاز استان در بخش صنعت، ۲۴ درصد در بخش مصارف خانگی و شش درصد نیز به سایر بخش‌ها اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به منطقه دربند در شهرستان مهدی‌شهر از اقدامات مهم شرکت گاز است. ‌

شریفی نژاد با تأکید بر اینکه ۳۵۰ خانوار مستقر در منطقه دربند با انجام این پروژه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، یادآور شد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در انجام این پروژه کاملاً لحاظ شده است. ‌

وی بابیان اینکه در راستای اجرای این پروژه ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام‌شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه درمجموع نصب ۱۷۰ علمک در دستور کار شرکت گاز قرار دارد.

کد خبر: ۴٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha