۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب حذف شوند
نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس:

گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب حذف شوند

زنجان- نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس با بیان اینکه در یک نظام اقتصادی رانتی در حال زندگی کردن هستیم، گفت: باید گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب را حذف کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمرتضی خاتمی شامگاه دوشنبه در جلسه مشترک شورای اسلامی زنجان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن مجموعه فرهنگی شهرداری زنجان، گفت: نمایندگان مجلس باید ارتباط تنگاتنگی با نمایندگان شوراهای اسلامی داشته  باشند.

وی اظهار کرد: دیدار با اعضای شورای شهر زنجان باید در استان با قوت بیشتری برگزار شود و اگر به دنبال خروجی مطلوب از این جلسات هستیم، نباید فقط به مباحثی که بیشتر در چارچوب درد دل است، اکتفا کنیم و جلسات خروجی لازم را داشته باشد.  

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، به وضعیت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: پتروشیمی یک موضوع استانی و فرامنطقه‌ای است و امیدواریم بتوانیم از میان مشکلات ارزی، مالی و اعتباری کشور عبور کرده و پتروشیمی را به جاهای خوبی برسانیم. 

خاتمی تاکید کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا شاهد کاهش مصرف مواد پروتئینی بودیم و در ادامه مشکلاتی در بحث نهاده‌ها به وجود آمد که امیدواریم بتوانیم مشکلات را کاهش بدهیم. 

وی افزود: در صدد این هستیم تا به حوزه صنایع تبدیلی بیشتر ورود پیدا کنیم  و سرمایه‌گذاری‌های اولیه نیز در این زمینه انجام شده است. 

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان، در خصوص راه‌های روستایی و مواصلاتی اصلی گفت: استان در این بخش عقب‌افتادگی‌هایی دارد که این موضوع در مناطق کوهستانی همچون ماهنشان بیشتر دیده می‌شود.

خاتمی افزود: از ۸۰۰ کیلومتر، ۴۰۰ کیلومتر راه آسفالت نشده داریم که برای آسفالت بخشی از این راه‌ها قرارداد بسته شده است.

وی تصریح کرد: ما باید گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب را حذف کنیم تا شورا بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند و ما در یک نظام اقتصادی رانتی در حال زندگی کردن هستیم.

کد خبر: ۴۵٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha