۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
راه روستایی جوستان- گراب در طالقان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

راه روستایی جوستان- گراب در طالقان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

کرج- پروژه محور روستایی جوستان- گته ده-گراب در طالقان شامل پروژه زیرسازی رو کش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار البرز  امروز در مراسم بهره‌برداری از راه روستایی جوستان_ گراب که همزمان با راه های روستایی ۱۰ استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهور و حضور وزیر راه و شهرسازی در طالقان، برگزار شد، گفت: وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به پروژه های راهسازی در البرز دارد و در همین راستا ۳۱۵ درصد به اعتبارات عمرانی طالقان و ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی استان افزوده شده است.

عزیز اله شهبازی افزود: در دو سال اخیر شاهد بهار راهسازی البرز هستیم که تلاش های وزیر راه و شهرسازی در این زمینه ستودنی است.

وی ادامه داد: راه های البرز محل تردد ۱۴ استان کشور است و دارای ارزش ملی هستند و وزیر راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه های راه سازی این استان عنایت ویژه ای دارند.

افزود: پروژه راه هشتگرد_ طالقان که ۲۲ سال در قالب یک راه روستایی آغاز شده بود، اکنون با پیگیری های جدی در ایستگاه پایانی قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

شهبازی ادامه داد: پروژه هایی همچون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران_ شمال، قطار برقی کرج_ هشتگرد، دو خطه کردن راه آهن تهران_قزوین، آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان و اختصاص اعتبار برای منطقه دو آزادراه تهران_شمال و تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل کمربند شمالی کرج از جمله اقداماتی بود که در این دولت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۷ تا ۹۸، ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده تصریح کرد: این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

کد خبر: ۴۵٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha