۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
میزان حمل بار در استان قزوین ۴.۲ درصد افزایش یافت
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

میزان حمل بار در استان قزوین ۴.۲ درصد افزایش یافت

قزوین- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، چهار میلیون و ۹۶۸ هزار و ۲۳۴ تن بار را جابه جا کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری پور اظهار داشت:  بیشترین گروه کالاهای حمل شده در این مدت مربوط به خاک معدنی، انواع نوشابه و انواع مواد پاک کننده بوده است.

معیری‌پور ادامه داد: ناوگان مسافر نیز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفرهای جاده‌ای با جابه جایی ۹۴۳ هزار و ۴۳۸ مسافر در مقایسه با سال گذشته با کاهش ۳۲ درصدی مواجه شد.

وی از فعالیت هزار و ۸۲۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۸ دستگاه اتوبوس، ۷۴۲ دستگاه مینی‌بوس و ۸۴۰ دستگاه سواری است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در پی شیوع کرونا تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان بار و مسافر به صورت جدی رعایت می‌شود و استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی است.

کد خبر: ۴۵٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha