۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۴هزار تن روغن از راه آهن شمالشرق(۱) بارگیری و منتقل شد
مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱):

۴هزار تن روغن از راه آهن شمالشرق(۱) بارگیری و منتقل شد

شاهرود- مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) از آمادگی این شرکت برای حمل و نقل بار با صرفه اقتصادی بالا از طریق خطوط ریلی شد و گفت: در یک‌ماه گذشته چهار هزار تن روغن از ایستگاه شهید نوبخت این ناحیه بارگیری و به شرکت تولید روغن نباتی منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرشاد زادخور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راه آهن شمالشرق(۱) در شاهرود ضمن اشاره به آمادگی جذب وحمل بار از طریق خطوط ریلی در این شرکت، ابراز کرد: رائه خدمات مطلوب موجب استقبال صاحبان کالا وخدمات برای حمل محموله های خود از طریق  حمل ونقل ریلی شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین پارت ارسالی حمل و نقل ریلی، چهار هزار تن روغن خام از ایستگاه شهید نوبخت بارگیری شده است، بیان کرد: این محموله روغن خام از طریق خطوط ریلی منتقل به شرکت روغن نباتی غنچه تحویل شد.

مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) حمل بار از طریق خطوط ریلی را بسیار به صرفه دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف راه آهن شناسایی چشمه های بار محسوب می شود.

زادخور با بیان اینکه جذب وحمل محموله های داخلی و صادراتی در دستور کار راه آهن شمالشرق(۱) است، تاکید کرد: در این راستا ایجاد تعاملات لازم با صاحبان کالا و خدمات در دستور کار قرار دارد و آماده حمل محموله‌های مختلف بار از طریق خطوط ریلی هستیم.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است همچنین هم اکنون امکان بارگیری از چشمه های بار در ایستگاه های شاهرود، دامغان، سمنان، آزادور، جاجرم و زرین به مقاصد مختلف وجود دارد.

کد خبر: ۴۵٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha