۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی سفر به متقاضیان اعطا می‌شود
مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی سفر به متقاضیان اعطا می‌شود

بای، مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با انعقاد قرارداد با یکی از بانک‌ها اعطای سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با نرخ سود تسهیلات ۴ درصد مصوب شد.

به گزارش بازار، علیرضا بای، مدیرکل روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از حضور مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این حضور به دعوت کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی صورت گرفت و در این نشست گزارشی از عملکرد، وضعیت اعتبارات و نقاط قوت و ضعف موجود ارائه کرد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان این وزارت‌خانه با بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین بانک ملت، اظهار کرد: همکاری‌های وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه فعالیت وزارت خانه تقویت شود.

وی افزود: همچنین قرار است همکاری‌ها در حوزه گردشگری دفاع مقدس، برگزار اردوهای راهیان نور، حمایت از خانواده‌های ایثارگر در حوزه‌های صنایع دستی، کمک به تامین اشتغال ایثارگران و توجه به ثبت یادمان‌های دفاع مقدس و البته ایجاد و گسترش موزه شهدا در سراسر کشور از مفاد این تفاهم نامه بود.

مدیرکل روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تفاهم نامه با بانک ملت اشاره و عنوان کرد: با این تفاهم نامه امکان رونق حوزه گردشگری و صنایع دستی فراهم می‌شود که اعطای سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی در این راستا مصوب شد. امیدوار هستیم این کارت محرکی برای بهبود شرایط صنعت گردشگران باشد زیرا سود این تسهیلات ۴ درصد است و یک ما نیز تنفس خواهد داشت.

کد خبر: ۴۵٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha