۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
نظارت بر خصوصی‌سازی  تقویت شود
نماینده مردم بیرجند در مجلس :

نظارت بر خصوصی‌سازی تقویت شود

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بر تقویت نظارت ها بر خصوصی سازی تاکید کرد و گفت: اگر نظارت بر این امر مهم نادیده گرفته شود در آینده با مشکلات و آسیب های زیادی روبه رو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین خسروی اسفزار ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تقویت نظارت بر خصوصی سازی باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: اگر نظارت بر این امر مهم نادیده گرفته شود در آینده با مکلات و آسیب های زیادی روبه رو خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور بیش از سه میلیون نفر از یارانه باز مانده اند که حتما این موضوع در مجلس پیگیری خواهد شد، افزود: بسیاری از مردم از اجرایی نشدن وعده های دولت در زمینه تسهیلات مربوط به کرونا هستند که باید پیگیری شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان از عملکرد بانک ها گلایه مند هستند، گفت: علی رغم اینکه بر اساس تاکیدات رئیس قوه قضائیه هیچ کارخانه ای نباید به دلیل مطالبات بانک ها تعطیل شود اما متاسفانه برخی از کارخانه ها به این واسطه به تعطیلی کشیده شده اند.

خسروی بیان کرد: پروژه های تولیدی و اقتصادی شهرستان خوسف باید اجرایی شود جراکه با اتمام این پروژه ها دیگر هیچ بیکاری در این شهرستان نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه گلایه های مردم باید با دقت بررسی شود و به صورتی عمل کنیم که حق حتی یک نفر هم ضایع نشود، اظهار داشت: حقوق کارگران باید در قراردادها لحاظ شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اداره تامین اجتماعی و کار در زمینه حقوق کارگران مسئولیتی دارند باید کار خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی تاثیر بسزایی در اشتغال زایی افراد دارد، عنوان کرد: مهارت آموزی و توانمند سازی از سوی اداه تامین اجتماعی و کار اقدامی بسیار شایسته است که توجه به آن موجب رونق و جهش تولید می شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه در کل کشور برخی کارخانه‌ها و واحدهای تولید خصوصی سازی شده در قبل چون هفت تپه و دشت مغان در حال برگشت است نشان از عدم نظارت بر شیوه اجرای درست خصوصی سازی در گذشته است.

کد خبر: ۴۵٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha