۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مردم دغدغه گرانی بازار دارند/ لزوم افزایش نظارت ها
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مردم دغدغه گرانی بازار دارند/ لزوم افزایش نظارت ها

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مردم در بحث قیمت گذاری، کنترل و نظارت بر بازار دغدغه دارند که باید با هم افزایی مسئولان و برنامه ریزی مناسب رفع شود.

به گزارش بازار؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، با اشاره به مسئولیت حوزه تعزیرات حکومتی، اظهارکرد: ضروری است که بر اساس تخصص خود، آسیب شناسی نسبت به حوزه کاری داشته باشید.

 وی ادامه داد: اگر هم نسبت به مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی، در سطح کلان، پیشنهاد یا انتقادی دارید، ارائه دهید تا در مجلس و یا از طریق وزیر دادگستری پیگیری شود.

خسروی بیان کرد: اگر مشکلاتی در حوزه استان؛ مثل کمبود نیروی انسانی یا مشکلات فضای اداری، وجود دارد که در سطح استان قابل پیگیری و حل نیست، برای پیگیری در تهران منتقل شود.

وی با اشاره به مشکلات و گلایه مردم در بحث گرانی های بازار، گفت: ایجاد گرانی دو دلیل دارد که یک دلیل آن بالارفتن هزینه  مواد اولیه و در نتیجه گران تمام شدن محصول تولیدی است.

 وی ادامه داد: اما دلیل تفاوت نرخ ها در مکان های مختلف، ناشی از عدم نظارت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مردم گزارشات گرانی را به سازمان های نظارتی اعلام کنند، انتظار دارند که این گزارشات پیگیری شود و دارای نتیجه ملموس و محسوس باشد.

خسروی تاکید کرد: مردم در بحث قیمت گذاری، کنترل و نظارت بر بازار دغدغه دارند که باید با هم افزایی مسئولان و برنامه ریزی مناسب، رفع شود.

 وی بیان داشت: عدم نظارت ها از کسی پذیرفته نیست و مسئولان باید تلاش کنند تا هر کاری از دستشان برمی آید برای مردم انجام دهند.

کد خبر: ۱۱۸٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha