۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
بسته شدن مبادی ورودی ایلام برای جلوگیری از تردد زوار اربعین
استاندار ایلام خبر داد؛

بسته شدن مبادی ورودی ایلام برای جلوگیری از تردد زوار اربعین

ایلام- استاندار ایلام از بسته شدن مبادی ورودی استان برای تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: مرزهای ایلام برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح روز یکشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور در محل استانداری ایلام اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، مرزهای استان برای جلوگیری از تردد زائران اربعین حسینی کاملا بسته است.

وی بیان کرد: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرزهای ایلام با کشور عراق برای تردد زوار کاملا مسدود است و هیج رفت و آمدی در آن‌ امکان پذیر نیست.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه از بسته شدن مبادی وردی استان برای تردد زائران خبر داد و یادآور شد: با کمک نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای مرتبط ،تردد زوار از مبادی ورودی استان در استان های همسایه کنترل می شود .

وی افزود: از مردم شریف و بزرگ اقصی نقاط کشور  عزیزمان تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مرزهای دو کشور ایران و عراق  و بسته بودن مرز، به هیچ عنوان به استان به قصد شرکت در پیاده روی اربعین، سفر نکنند.

استاندار ایلام در ادامه از منتفی بودن امکان عزیمت موکب های اربعین به کشور عراق نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه شرایط موجود شیوع بیماری کرونا و رایزنی های قبلی با مسئولان عراقی، امکان عزیمت موکب های اربعینی برای ارائه خدمات به کشور عراق وجود نداشته و این امر کاملاً منتفی است.

کد خبر: ۴۵٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha