۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
ضرورت دورکاری ۶۴۰ هزار کارمند ستادی و ملی پایتخت
استاندار تهران تاکید کرد

ضرورت دورکاری ۶۴۰ هزار کارمند ستادی و ملی پایتخت

تهران- استاندار تهران بر ضرورت دورکاری ۶۴۰ هزار کارمند ستادی و ملی پایتخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: دستگاه های مختلف نظارتی و اقداماتی در خصوص برنامه ارتقا استفاده از ماسک مامور موظف شده اند که این برمانه را به بهترین شکل موجود اجرا کنند.

محسنی بندپی با اشاره به تامین ماسک گفت: اداره کل صمت در زمینه استفاده از ظرفیت قانونی حوزه اصناف جهت اجرای دستورالعمل ها، تامین ماسک ارزان قیمت و مواد ضدعفونی کننده وظایفی را بر عهده دارد که باید اجرایی شود.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت پیشنهاد دورکاری ۶۴۰ هزار کارمند استان تهران افزود: با توجه به حضور ۴۸۰ هزار کارمند ستادی و ۱۶۰ هزار کارمند ملی این پیشنهاد که به وزارت کشور ارسال شده ضرورت بیشتری پیدا می کند.

وی در ادامه عنوان داشت: میزان فاصله گذاری اجتماعی در دستگاه های حمل و نقل عمومی کاهش یافته که اصلا قابل قبول نیست مثلا میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو به طور میانگین ۳۵ درصد و در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی ۵۵ درصد می باشد که با این شرایط نیازمند اقدامات مناسب برای کاهش فاصله گذاری اجتماعی هستیم و باید در این زمینه راهکارهای اجرایی مناسب و کاربردی اندیشیده شود.

کد خبر: ۴۵٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha