۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
تکذیب خبر استخدام ۱۵۰۰ نفر در بنیاد برکت

تکذیب خبر استخدام ۱۵۰۰ نفر در بنیاد برکت

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد: این بنیاد به رغم فعالیت های گسترده در سراسر کشور هیچ گونه جذب و استخدامی ندارد و پیام منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر استخدام ۱۵۰۰ نفر در بنیاد برکت کذب و خطای رسانه ای است.

به گزارش بازار به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد: این بنیاد به رغم فعالیت های گسترده در سراسر کشور هیچ گونه جذب و استخدامی ندارد و پیام منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر استخدام ۱۵۰۰ نفر در بنیاد برکت کذب و خطای رسانه ای است.

روابط عمومی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پی انتشار گسترده خبر جذب ۱۵۰۰ نفر در این بنیاد در شبکه های اجتماعی اعلام می نماید: این بنیاد با روشهای نوین مدیریتی و بهره گیری از فناوری ارتباطات و اطلاعات و همچنین بهره مندی از ظرفیتهای مردمی با ۴۰ نفر پرسنل متخصص در حوزه های اجتماعی و اقتصادی اداره می شود و به رغم گستردگی خدمات در سالهای گذشته هیچ برنامه ای برای استخدام جدید نیروی انسانی ندارد.

گفتنی است هم اکنون در بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خدمات گسترده ای در حوزه های توانمندسازی و اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار کشور با هدف ایجاد ۱۸۵ هزار شغل در سال ۱۳۹۹ دنبال می شود که در حوزه اجرا و راهبری آن از ظرفیت های بومی و مردمی تحت عنوان تسهیلگران بهره گیری می شود.

همچنین خدمات این بنیاد در امور زیربنایی و عمرانی نیز در تمامی پروژه ها یا با عاملیت دستگاه اجرایی مرتبط و یا توسط گروههای جهادی و مردمی ارائه می گردد که وظیفه نظارت براین خدمات نیز در کلیه استانها برعهده نمایندگی های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سراسر کشور است.

کد خبر: ۴۵٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha