۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
جزییات پیشنهادات برای تامین اعتبار طرح حمایت معیشتی از مردم
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرد

جزییات پیشنهادات برای تامین اعتبار طرح حمایت معیشتی از مردم

دلخوش، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: منابع مختلفی همچون فروش اوراق، درآمدهای حاصل از فروش نفت، اخذ مالیات و منابع حاصل از جلوگیری از فرارهای مالیاتی برای تامین اعتبار طرح حمایت معیشتی از مردم پیشنهاد شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش در رابطه به پیگیری «طرح حمایت معیشتی از مردم» در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد و گرانی‌های مکرر -که مردم برای تامین حداقل‌های معیشتی دچار مشکل شده‌اند-، باید در یک مدت زمان ۶ ماهه بتوان از طریق کارت‌های الکترونیکی، کالاهای اساسی را در اختیار مردم قرار داد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین اعتبار طرح حمایت معیشتی از مردم به منظور اجرای هرچه سریع‌تر آن اصلی‌ترین موضوعی است که مجلس مدنظر خود قرار داده تا این منابع تامین شود به همین دلیل منابع مختلفی همچون فروش اوراق، درآمدهای حاصل از فروش نفت، اخذ مالیات  و منابع حاصل از جلوگیری از فرارهای مالیاتی پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در موقعیت حساس کنونی می‌تواند کمک موثری برای تامین کالاهای اساسی اقشار نیازمند باشد، افزود: از آنجا که مشکلات اساسی امروز مردم اقتصادی، معیشتی، عدم اشتغال و کمبود تولید است برابر این نیاز نمایندگان مردم همت کردند و طرح حمایت معیشتی از مردم را در دستور کار قرار داده‌اند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در طرح تامین کالاهای اساسی تلاش شده تا افراد نیازمند از قلم نیفتند، البته باید دولت در شناسایی افراد روش مشخص و دقیقی را تعریف کند.

کد خبر: ۴۵٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha