۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
تغییراتی ویژه برای پیشرانه فولکس‌واگن گلف R
ریزجثه افسارگسیخته‌ ژرمن ها!

تغییراتی ویژه برای پیشرانه فولکس‌واگن گلف R

قدرت گلف R در نسخه‌های که برای بازار اروپا در نظر گرفته تا ۳۲۹اسب‌بخار افزایش یافته و گشتاوری معادل ۴۰۰ نیوتون‌متر را به چرخ‌ها می‌رساند.

بازار؛ گروه خودرو: یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار جهانی را باید فولکس‌واگن گلف معرفی کرد. این هاچ‌بک کامپکت بزرگترین خودروساز جهان در اواخر سال ۲۰۱۹ نسل جدید آن معرفی شد.

از آنجا که طراحی استایل گلف جدید برمبنای پویایی بیشتر و عملکرد است، بنابراین در بخش فنی آن شاهد تغییراتی گسترده‌تر خواهیم بود.

گلف R که یکی از پرفورمنسی‌های جهان شناخته می‌شود، زیر پوسته خود یک موتور چهارسیلندر دولیتری توربوشارژ را جا داده که باتوجه به اصلاحاتی در بخش طراحی توربوشارژ و البته بهینه‌سازی محفظه احتراق و نصب ECU با پروگرامینگ جدید سبب شده حداکثر ۲۸۵اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

همچنین در نسخه‌های که برای بازار اروپا در نظر گرفته شده این قدرت تا ۳۲۹اسب‌بخار قدرت افزایش یافته و گشتاوری معادل ۴۰۰ نیوتون‌متر را به چرخ‌ها می‌رساند.

در این راستا برای کاهش خرابی‌های ممکن و البته حفظ کیفیت بالای ساخت، مهندسان فولکس‌واگن تمامی قطعات دوار و البته متحرک این پیشرانه را بازطراحی کرده‌اند تا با متریال جدید بتواند در چنین جایگاهی از نظر کیفی باقی بماند.

کد خبر: ۴۵٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha