۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
نرخ تخم‌مرغ مقبول است/ لبنیاتی‌ها چاره‌ای جز پذیرش ندارند
رئیس اتحادیه لبنیات و سوپرمارکت:

نرخ تخم‌مرغ مقبول است/ لبنیاتی‌ها چاره‌ای جز پذیرش ندارند

یزد- فروزانی، رئیس اتحادیه لبنیات و سوپرمارکت نرخ فعلی تخم‌مرغ به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان را مقبول دانست و گفت: این نرخ برای صنف مقبول است و لبنیاتی‌ها نیز چاره‌ای جز پذیرش ندارند.

سید ضیاء فروزانی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن مطلوب دانستن قیمت فعلی تخم‌مرغ، گفت: پیش از این قیمت تخم‌مرغ پایین بود اما اکنون با ورود فرآورده‌های دامی به کشور این مشکل به طور نسبی برطرف شده است.

رئیس اتحادیه لبنیات و سوپر مارکت یزد با بیان اینکه اکنون تخم‌مرغ کیلویی ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است، در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان صنف لبنیات ناراضی است، افزود: صنف لبنیات چاره‌ای ندارد و تا حدودی مشکلات این قشر رفع شده است.

وی در این خصوص که آیا در مورد قیمت لبنیات، مشکلی برای صنف وجود دارد یا خیر، پاسخ منفی داد و اظهار امیدواری کرد که صنف لبنیات و سوپر مارکت ضرر و زیان‌هایی که تاکنون متحمل شده‌اند را شاهد نباشند.

فروزانی در پاسخ به این پرسش که اکنون چه مشکلی در مورد قیمت لبنیات، ممکن است موجب نارضایتی مردم شود، ضمن بیان اینکه شرکت‌ها نیز روی دیگر این سکه هستند، اظهار کرد: شایسته است سازمان صمت به درستی بر نرخ‌گذاری قیمت لبنیات توسط شرکت‌ها نظارت کند.

کد خبر: ۴۵٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha