۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
آب‌رسانی به شهرک گلیان شیروان نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

آب‌رسانی به شهرک گلیان شیروان نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

بجنورد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، آب‌رسانی به شهرک گلیان شیروان از توابع بخش مرکزی این شهرستان، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، غلامحسین ساقی اظهار داشت: ۸۰ خانوار از روستاییان گلیان پس از جابجایی سال ۸۵ در شهرک جانمایی شده مستقر شدند اما هم‌اکنون با مشکل آب مواجه هستند.

وی گفت: در این راستا شرکت آب روستایی سابق اقدام به اجرای شبکه توزیع آب شهرک گلیان، ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی کرده که تنها منبع آبی چشمه بوده است که با توجه به نسبت روستا، چشمه در گودی قرارگرفته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به مشکلات اجتماعی مردم روستای گلیان و منازعات بین آنان با اهالی شهرک افزود: در آن مکان یک چاه گمانه حفرشده است که یا باید سراغ چاه برویم و یا اینکه مردم مشکلات خود را حل کنند.

ساقی گفت: اعتبار موردنیاز برای آب‌رسانی به شهرک گلیان نه در اعتبارات استانی و نه ردیف ملی دیده‌شده است و به علت نبود اعتبار کار خاصی انجام نمی‌شود.

وی افزود: اینک آب‌رسانی به اهالی روستای شهرک گلیان روزانه با ۲ سرویس توسط تانکر با ظرفیت‌های مختلف انجام می‌شود که هزینه‌های بسیاری را برای ما دارد ولی رایگان برای آنان انجام می‌شود.

کد خبر: ۴۵٬۱۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha