۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
۹۸ طرح تولیدی در قزوین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید
با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

۹۸ طرح تولیدی در قزوین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

قزوین- با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در استان قزوین ۹۸ طرح تولیدی، عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  در طی سفر یکروزه عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسمی با حضور زاهدی استاندار قزوین، خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از ۹۸ طرح و پروژه شاخص عمرانی، کشاورزی و تولیدی در استان قزوین بهره برداری شد.

برای اجرای این پروژه ها بیش از ۶۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که از این تعداد ۶۲ طرح در حوزه آب و خاک، ۲۱ طرح در حوزه جنگلداری، مرتع و آبخیزداری، ۲ طرح در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی و در بخش های دام و طیور، باغ و گلخانه و دامپزشکی هرکدام ۴ طرح به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها در استان قزوین ۳۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان از اعتبارات از محل اعتبارات دولتی، ۱۳ میلیارد و ۴۸۴ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و ۱۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان توسط تسهیلات و به صورت مشارکتی پرداخت شده است و میتواند برای بیش از ۳۹۶ نفر در استان ایجاد اشتغال داشته باشد.

افتتاح یک واحد بسته بندی گوشت با اشتغال مستقیم ۴۰ نفر در قزوین

واحد بسته بندی انواع گوشت و فرآورده های گوشتی از پروژه هایی بود که پیش از ظهر سه شنبه با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

این واحد بسته بندی که در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیل کشاورزی و دامداری قرار دارد با ظرفیت اسمی ۳ هزار و ۲۴۰ تن در سال فعالیت خود را آغاز کرده است و بسته بندی انواع فرآورده های گوشتی، آلایش دامی و گوشت را با اشتغال مستقیم ۴۰ نفر در استان اجرایی می کند.

این واحد بسته بندی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۸۵ متر مربع آغاز به کار کرده است و ۲۲۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم به همراه خواهد داشت.

تاسیس واحدهای بسته بندی فرآورده های دامی از نیازهای استان در حوزه ارتقاء بهداشت و سطح کیفیت تولیدات این حوزه بوده است که امروز با تاسیس این واحدها میتواند گامی اثرگذار در این حوزه باشد.

آغاز بهره برداری از سیلوی بتنی ذخیره سازی غلات در آبیک

در ادامه سفر عباس کشاورز به قزوین از سیلوی ذخیره سازی غلات در شهرستان آبیک با اشتغالزایی ۳۰ نفره نیز بهره برداری شد.

این سیلوی بتنی با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و تسهیلات بانکی افتتاح شده است و ظرفیت ذخیره سازی بیش از ۳۰ هزار تن از غلات را در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع فراهم آورده است.

تولید سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار گل شاخه بریده در گلخانه آبیک قزوین

همچنین در ادامه سفر یکروزه عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استان قزوین از یک واحد گلخانه تولید گل شاخه بریده با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار گل شاخه بریده بهره برداری شد.

این واحد گلخانه تولید گل شاخه بریده در استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث شده است و ۱۵ نفر اشتغالزایی برای استان قزوین به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۴٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha