۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
ساخت ۲ نیروگاه گازی در استان خوزستان
وزیر نیرو خبر داد

ساخت ۲ نیروگاه گازی در استان خوزستان

وزیر نیرو گفت: ساخت دو واحد نیروگاه گازی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در خوزستان در دست احداث است.

به گزارش خبرگزاری بازار، رضا اردکانیان ظهر سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های برق در استان خوزستان اظهار کرد: مجموعه طرح‌های بخش «آب» در شهرستان شادگان با سرمایه‌گذاری ۴۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی در خصوص پروژه‌های «برق» که امروز در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در عرصه تأمین و تولید که شرکت توزیع برق در دست اجرا دارد طرح‌های بسیاری است که با اعتباری بالغ‌بر ۶۰۵ میلیارد تومان است.

وزیر نیرو از ساخت دو نیروگاه گازی در استان خوزستان خبر داد و گفت: این دو واحد نیروگاه گازی با سرمایه‌گذاری ۱,۴۴۰ میلیارد تومان در دست احداث است.

اردکانیان تصریح کرد: ۲,۵۵۰ میلیارد تومان طرح حوزه «برق» در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: دهه فجر یک نوع ایستگاه سوخت‌گیری برای مردم و مسئولان است که بیعت مجدد با آرمان‌ها و اهداف انقلاب برای حرکت در مسیر پیش رو داشته باشند.

وزیر نیرو بیان کرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

اردکانیان گفت: از سال ۹۲ بالغ‌بر ۱,۶۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده و ۷ هزار میلیارد تومان نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه کار اصلی ما تحقق اصلاح الگوی مصرف است، عنوان کرد: در تابستان ۹۷ و ۹۸ با محاسبات صورت گرفته در هر سال استان خوزستان در رتبه نخست مدیریت مصرف قرار است.

وزیر نیرو بیان کرد: کار مدیریت مصرف یکی از کارهای سختی است که ابعاد مختلفی دارد و باید دست در دست هم بدهند تا آن را به نتیجه برسانند.

ارکانیان عنوان کرد: تبادل انرژی با کشورهای همسایه امروز از اولویت‌های صنعت برق است و در این زمینه با کشورهای منطقه نیز ارتباط خوب و منطقی برقرار شده است.

کد خبر: ۴٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha