۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
حقوق کارگران هپکو طی ۵ سال گذشته از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شده است
عضو کمیسیون صنایع مجلس:

حقوق کارگران هپکو طی ۵ سال گذشته از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شده است

اراک- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در طول ۵ سال گذشته حقوق کارگران هپکو از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است، اما همچنان کاری در جهت رونق تولید صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر کریمی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی که در استانداری برگزار شد، طی سخنانی با انتقاد از نبود طرح های بزرگ بالای یک هزار میلیارد تومانی در استان مرکزی گفت: پروژه‌های آب‌رسانی استان مرکزی به ۳۰۰ میلیارد تومان می رسد، اما در استان‌های دیگر شاهد پروژه‌هایی با رقم بودجه‌ای بسیار بالاتر هستیم که اقتتاح و احداث می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از باقی ماندن ۲۳ پروژه از سفرریاست جمهوری گفت: مهم ترین این پروژه ها بیمارستان ولیعصر(عج) اراک است، که افتتاح آن در دوران کرونا می توانست کمک زیادی برای بخش درمان باشد، اما همچنان نیمه کاره است و اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان خیرساز آیت الله خوانساری پذیرش می‌شوند، که ظرفیت پذیرش این بیمارستان نیز تکمیل شده است.

 وی با اشاره افزایش سهم نفت از دو به سه درصد گفت: همچنان این افزایش یک درصدی به دلیل تاخیر دولت در بازنگری فهرست مناطق محروم سبب بهره مندی این مناطق شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی سپس به مشکلات صنایعی همچون هپکو، آذرآب و واگن پارس در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: نسبت به دست به دست شدن شرکت بزرگی همچون هپکو انتقاد داریم.

وی با بیان این که در طول ۵ سال گذشته حقوق کارگران هپکو از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است، گفت: اما همچنان کاری در جهت رونق تولید صورت نگرفته و در حال حاضر نیز با وجود واگذاری به تامین اجتماعی، نگرانی‌هایی در این مورد وجود دارد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود شدید عرضه مسکن در استان مرکزی و افزایش نجومی قیمت ها اشاره کرد و گفت: اراک در طول ۱۵ سال گذشته افزایش شدید قیمت را داشته است و در حال حاضر یکی از گران‌قیمت ترین شهرهای کشور است.

کد خبر: ۴۴٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha