۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در سایپا
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد

تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در سایپا

سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی، SUV جدید سایپا به زودی رونمایی و سال آینده وارد بازار می‌شود.

به گزارش بازار، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا؛ از آغاز پروژه تولید نخستین خودرو SUV (شاسی بلند) آفرودی با نشان ایرانی در داخل کشور خبر داد و گفت: در راستای تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول جدید گروه سایپا سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و وارد بازار می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر استمرار و تداوم برنامه تحول‌گرایانه سایپا در سبد محصولات، افزود: پس از توقف عرضه و خروج پراید از خطوط تولید، گروه خودروسازی سایپا با عرضه فیس‌لیفت دو محصول فعلی کوییک و ساینا و محصول جدید شاهین در سال جاری گام بعدی تحول در سبد محصولات خود را برداشته است.

سلیمانی ادامه داد: در سال آینده نیز علاوه بر تولید و عرضه محصولی دیگر از پلتفرم SP۱۰۰ که نخستین کراس‌اوور ایرانی به حساب می‌آید، تولید انبوه و عرضه یک خودرو جدید SUV (شاسی‌بلند) در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

وی افزود: از نیمه دوم سال جاری تا پایان سال آینده با ورود ساینا. اس، کوییک. اس، شاهین، کراس‌اوور پلتفرم SP۱۰۰ و یک خودرو شاسی بلند به خانواده محصولات سایپا، تحولی اساسی در سبد محصولات این گروه خودروسازی ایجاد شده و تصویر ذهنی مشتریان عزیز و جامعه نسبت به سایپا تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا گفت: پوست‌اندازی و تحول اساسی در رویکرد سایپا، در سخت‌ترین سال‌های صنعت خودرو که تحریم‌های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، نشانه‌ای روشن از توانمندی مدیریتی و تعهد و تخصص مهندسان و کارکنان صنعت خودرو ایران است.

سلیمانی در خصوص شاسی‌بلند جدید گروه سایپا نیز گفت: این محصول نخستین خودرو SUV بومی‌سازی شده در داخل کشور خواهد بود و ویژگی‌های دو دیفرانسیل و شاسی مستقل در آن دیده می‌شود که این موضوع قابلیت، توان و کیفیت قابل ملاحظه‌ای به این خودرو می‌بخشد و آن را به خودرویی آفرودی و سرسخت تبدیل می‌کند.

وی افزود: با ورود این محصول به بازار، صنعت خودرو ایران پس از سال‌ها شاهد تولید یک خودرو متفاوت در داخل کشور خواهد بود.

سلیمانی در پایان گفت: جزئیات و اطلاعات بیشتری از این خودرو در روزهای آینده و همزمان با رونمایی از این محصول در اختیار رسانه‌ها و هموطنان قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۴۴٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha