۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی ضعیف بوده است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی ضعیف بوده است

حسن‌پور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛ عملکرد دولت را در موضوع اقتصاد مقاومتی ضعیف ارزیابی کرد و افزود: اگر دولت به توان داخلی و ظرفیت‌هایی که در کشور داریم و همچنین به جوانان و نیروی انسانی توجه می‌کرد، می‌توانست در مقابل فشارهای خارجی مقاومت کند.

به گزارش بازار، شهباز حسن‌پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی عملکرد تیم اقتصادی دولت با بیان اینکه مردم نگران وضعیت اقتصادی هستند، گفت: مجلس از وضعیت لجام گسیختگی بازار به شدت گلایه‌مند است و باید بابت این شرایط از مردم عذرخواهی کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید تحریم‌های ظالمانه را فراموش کرد، اظهار کرد: یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران شروع شده است و آمریکا و عیادی آن در منطقه تمام توان خود را به کار گرفته است تا ایران را از نظر اقتصادی از پای در بیاورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت را در موضوع اقتصاد مقاومتی ضعیف ارزیابی کرد و افزود: اگر دولت به توان داخلی و ظرفیت‌هایی که در کشور داریم و همچنین به جوانان و نیروی انسانی توجه می‌کرد، می‌توانست در مقابل فشارهای خارجی مقاومت کند.

وی با ذکر مثالی بیان کرد: در استان کرمان، شهری به نام قلعه گنج دارد که در زمان حضور استاندار وقت آقای رزم حسینی که هم اینک در وزارت صمت حضور دارد، از پتانسیل‌ها به خوبی استفاه شد و اقدامات مناسبی برای اقتصاد مقاومتی انجام شده است

کد خبر: ۴۴٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha