۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
دستگاه‌های اجرایی استان همدان ۲۵۰ میلیاردتومان اوراق خزانه جذب کردند
استاندار همدان:

دستگاه‌های اجرایی استان همدان ۲۵۰ میلیاردتومان اوراق خزانه جذب کردند

همدان - استاندار همدان از دریافت ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی استان همدان و تخصیص آن به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در جذب اوراق خزانه نیز بیش از ۲۵۰ میلیاردتومان توسط دستگاه‌های اجرایی استان همدان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور نمایندگان مجلس و فرمانداران به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: دوران فعالیت جهادی و تلاش شبانه روزی است و مدیران باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ناکارآمد نشان دادن نظام، نا امید کردن مردم و جلوگیری از هر فعالیتی توسط مسئولان نظام است، گفت: مدیران باید با تلاش های خود نقشه های دشمنان را ناکام بگذارند.

استاندار همدان با بیان اینکه نباید فضای کار، خدمت و فعالیت‌های عمرانی پیشروی استان همدان تحت تأثیر فضای سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد، گفت: املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان همدان شناسایی شده و به زودی مقدمات واگذاری و فروش آن‌ها فراهم می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: درآمد حاصل از واگذاری و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان همدان در راستای مشکلات و مسائل دستگاه مربوطه خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی استان را دریافت کرده و به دستگاه‌های اجرایی نیز تخصیص داده‌ایم، گفت: در جذب اوراق خزانه، بیش از ۲۵۰ میلیاردتومان توسط دستگاه‌های اجرایی در استان جذب شده است.

کد خبر: ۴۴٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha