۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
امکان دریافت سوخت ذخیره برای واحدهای تولیدی استان سمنان مهیا شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود:

امکان دریافت سوخت ذخیره برای واحدهای تولیدی استان سمنان مهیا شد

شاهرود- عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از ایجاد امکان دریافت سوخت ذخیره برای واحد های تولیدی استان خبر داد و گفت: واحد های تولیدی واجد شرایط می بایست ثبت نام کنند تا به آنها سوخت مازاد داده شود.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار، از ایجاد امکان دریافت سوخت ذخیره برای واحد های تولیدی استان سمنان خبر داد و بیان کرد: واحدهای تولیدی که زا نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند می توانند در سامانه تجارت آسان سوخت مصرفی برای یک هفته مصرف نفت گاز و ۱۵ روز مصرف نفت کوره، دریافت کنند.

وی افزود: شرط ثبت نام در سامانه این است که واحد های مذکور مخزن اختصاصی و دارای قابلیت پملب داشته باشند وگرنه به آنها سوخت ذخیره تعلق نمی گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، تاکید کرد: این شرکت با هدف رونق تولید و کمک به تحقق شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در صورت تقاضا و ثبت نام شرکت ها با شرایط مذکور نسبت به تامین سوخت ذخیره بخش تولید در سطح استان مبادرت خواهد کرد.

عربعامری بیان کرد: واحد های تولیدی فقط و فقط در صورت قطع گاز و با تائید شرکت گاز استان سمنان مجاز به استفاده از سوخت ذخیره خواهند بود که این شرایط در سنوات قبل نیز در سطح استان وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، قرار دادن فیلترهایی برای ارائه سوخت از سوی شرکت نفت برای مقابله با قاچاق سوخت است.

کد خبر: ۴۴٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha