۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کراس اوور باواریایی با چهره جدید ۲۰۲۲ به بازار می‌آید
فیس لیفت ب ام و ایکس ۲ بدون استتار

کراس اوور باواریایی با چهره جدید ۲۰۲۲ به بازار می‌آید

نمونه اولیه فیس لیفت ایکس ۲ در ماه آوریل سال جاری سوژه جاسوسان شد. آنچه که از تصاویر مشهود هست، تغییرات اساسی در بدنه خودرو شکل نگرفته است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری جاسوی از فیس لیفت ب ام و بدون استتار منتشر شده است. تصاویری که گمانه زنی‌های مختلفی را در خصوص آن به همراه داشته است.

سال ۲۰۱۷ شرکت خودروسازی ب ام و نسل فعلی ایکس ۲ را به بازار معرفی کرد. پس ازمعرفی این محصول به بازار، اقبال چندانی از آن صورت نگرفت از این رو این خودروساز تصمیم به فیس لیفت آن گرفت.  

بی ام و X۲ فعلی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، بنابراین نیازی به گفتن نیست که نیاز مبرم به لیفت صورت دارد. و مطمئناً به زودی یک مورد را دریافت خواهیم کرد - به احتمال زیاد در اوایل سال آینده، اگر نه در پایان امسال برای سال مدل ۲۰۲۱.

نمونه اولیه فیس لیفت ایکس ۲ در ماه آوریل سال جاری سوژه جاسوسان شد. آنچه که از تصاویر مشهود هست، تغییرات اساسی در بدنه خودرو شکل نگرفته است.  

اما طراحی اجزای چراغ، سپر، جلوپنچره و... در جلو و عقب خودرو دستخوش تغییر بوده است. در ایکس ۲ فیس لیفت شده خبری از جلوپنچره بزرگ نیست و احتمال تغییر ماهیت براساس این طراحی نوین را دارد. چراغ‌های جلو این خودروکشیده و مجهز به نور روز هستند.

اگر از خود می پرسید که چه شکلی خواهد بود، جاسوسان توانسته‌اند نمونه اولیه را در آلمان بگیرند. نمونه اولیه مشابه آن را در ماه آوریل دیده شده است، اما این یکی از کارهایی که آماده تولید بیشتر است استفاده می کند.

آن طور که بازار جهانی و منتقدان انتظار دارند، ایکس ۲ فیس لیفت پلاگین هیبرید خواهد بود. گزارش‌های حکایت از تجهیز شدن این نسل به سیستم‌های کمکی راننده و ایمنی شود. از سوی در طراحی داخلی این خودرو فناوری سرگرمی استفاده شده که یک نمایشگر لمسی دارد.  

این خودروساز آلمانی تمایلی به اعلام برنامه برای زمان بندی مشخص برای عرضه فیس لیفت ایکس ۲ ندارد. اما باید انتظار داشت که این کراس اوور آلمانی تا اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود.

کد خبر: ۴۴٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha