۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
دولت در پیشبرد طرح تامین کالاهای اساسی مجلس را همراهی کند
نماینده مردم تبریز در مجلس:

دولت در پیشبرد طرح تامین کالاهای اساسی مجلس را همراهی کند

میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه باید در جنگ اقتصادی کنار مردم باشیم، گفت: دولت در پیشبرد طرح تامین کالاهای اساسی مجلس را همراهی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت،  سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۹ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی نشست های متعدد با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها، دیوان محاسبات و کارشناسان دولتی، طرح تامین کالاهای اساسی را بررسی و تصویب کرد. پس از آن در چندین مرحله این طرح در صحن علنی مورد رأی گیری قرار گرفت که در هر کدام از آنها بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان به این طرح رأی دادند، البته با صلاحدید هیات رئیسه طرح مذکور برای هماهنگی بیشتر با دولت به کمیسیون ارجاع داده شد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی های ناشی از نوسانات ارزی هر روز و هر هفته قدرت خرید مردم را کاهش می دهد، افزود: مجلس انقلابی برای جبران کاهش قدرت خرید مردم تلاش کرده و در این رابطه طرح تامین کالاهای اساسی بهترین راهکاری است که می توان در ۶ ماهه دوم سال جاری انجام داد، از این رو دولت باید با این طرح همراهی کند، کما اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه ما با پیشنهادات آنها همراهی کردیم.

وی افزود: طرح تامین کالاهای اساسی عملاً به متمم بودجه تبدیل شده است. براساس این طرح قرار است که اعتباری حدود ۱۰هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفته شود، از این رو انتظار ما از دولت و آقای نوبخت این است که با این طرح همراهی کنند تا بتوانیم در جنگ اقتصادی در کنار مردم باشیم.

کد خبر: ۴۴٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha